Mijn Klacht:
DHL blijft maar de aflever tijden aanpassen zodat het pakje steeds na sluitingstijd bij het afhaalpunt wordt aangeboden. Nu zonder waarschuwing retour naar de winkel.
Er staan gewoon openingstijden op de gevel bij het aflever adres, zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Dit is al de zoveelste keer dat dit niet wil lukken.
Gewenste Oplossing:
Pakket alsnog leveren, desnoods bij een DHL punt.
En voor in de toekomst het aflever en communicatie proces verbeteren zodat DHL weer betrouwbaar is.

