Mijn Klacht:
Wacht al bijna een week lang op een erg belangrijk pakket uit Duitsland, medicijnen. Als ik de track en trace op de DHL site invoer staat dat het pakket gister om 19:23 succesvol is afgeleverd maar ik zat de hele avond thuis en heb niks ontvangen!! Waar is mijn pakket? Het gaat hier om benodigde medicijnen – dus er hangt een gezondheidsrisico aan het pakket vast!!!
Gewenste Oplossing:
Pakket moet echt meteen afgeleverd worden, want het gaat hier om men zijn gezondheid!

