Klacht: Pakket staat als afgeleverd, maar niks ontvangen!!!

KID op 18 juni 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 18 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer Kramarov, Van mijn collega’s begrijp ik dat u hier ook nog per e-mail contact over heeft opgenomen. Zoals mijn collega ook al aangeeft, moet u deze situatie melden bij de verzender van uw pakket, die het verder met...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 18 juni 2015

Een klant van DHL heeft een klacht ingediend over een pakket dat als afgeleverd staat, maar niet is ontvangen. Het betreft een belangrijk pakket met medicijnen uit Duitsland, en de klant geeft aan dat er gezondheidsrisico's aan verbonden zijn. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Wacht al bijna een week lang op een erg belangrijk pakket uit Duitsland, medicijnen. Als ik de track en trace op de DHL site invoer staat dat het pakket gister om 19:23 succesvol is afgeleverd maar ik zat de hele avond thuis en heb niks ontvangen!! Waar is mijn pakket? Het gaat hier om benodigde medicijnen – dus er hangt een gezondheidsrisico aan het pakket vast!!!

Gewenste Oplossing:

Pakket moet echt meteen afgeleverd worden, want het gaat hier om men zijn gezondheid!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 juni 2015 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Kramarov,

Van mijn collega’s begrijp ik dat u hier ook nog per e-mail contact over heeft opgenomen. Zoals mijn collega ook al aangeeft, moet u deze situatie melden bij de verzender van uw pakket, die het verder met DHL zal oppakken.

Op het moment dat de geadresseerde aangeeft de zending niet te hebben ontvangen, dan moet er een onderzoek worden opgestart. Helaas kan er uitsluitend in opdracht van de verzender een onderzoek opgestart worden.

Ik begrijp heel goed dat het een belangrijke zending is en dat u zo snel mogelijk duidelijkheid wilt hebben. Daarom adviseer ik u om dit direct bij de verzender te melden.

Het spijt me dat we niet meer voor u kunnen betekenen op dit moment.

Met vriendelijke groet,

Desiree
Customer Service Advisor

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM