Mijn Klacht:
op 4 februari is mijn pakketje verstuurd hier ook een bewijs van ontvangen. Op 9 februari contact opgenomen met DHL pakket ging zonder duidelijke reden retour naar de afzender. Tot op heden heeft de afzender nog niks ontvangen dit klopt want dat kunnen we aan de hand van de track en trace code in de gaten houden.Vandaag weer contact gehad met dhl kreeg weer hetzelfde domme antwoord is terug naar de afzender.Mijn geduld is op en heb een klacht ingediend en wil mijn mijn geld terug op de site staat dat ik recht heb op een vergoeding. Liefste alles maar dat kan ik waarschijnlijk vergeten.
Op hun site staat dat ik hier ook recht. Ik vroeg de dame op de chat of ik zwart op wit een bewijs kan krijgen dat ik de klacht heb ingediend. Dit omdat ik al even bezig ben.Hierop gaf zei aan dat ze heir niet aan doen???.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld inclusief verzendkosten terug ontvangen.
Track en trace code is jvglotC0071207615.
20,45 euro.

