Mijn Klacht:
Beste DHL,
3 weken geleden zou er een pakketje bij mij bezorgd worden. Op dat moment was ik niet thuis. Door de brievenbus was een briefje gegooid waarop stond dat DHL weer langs zou komen dus ik heb nog 2 weken gewacht. Maar geen een van die dagen is DHL langsgekomen en ik wacht nog steeds op mijn pakketje, Sterker nog, ik weet niet waar die is of dat die er nog wel is.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als dit voor mij uit gezocht kan worden.

