Klacht: Pakket niet ontvangen.

Serenaylin op 15 juni 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 15 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Reactie via mail gestuurd op 15-06 Inhoud mail: Goedemiddag Serenaylin, Wat vervelend dat u al 3 weken het pakket niet ontvangen heeft. Dat moet zeker wel uitgezocht worden! Om het onderzoek op te starten, zal de verzender bij ons navraag...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 15 juni 2015

Een klant heeft een klacht ingediend bij DHL over een pakket dat drie weken geleden zou worden bezorgd, maar nooit is aangekomen. Na een eerste mislukte bezorgpoging ontving de klant een briefje met de mededeling dat DHL opnieuw langs zou komen, maar er is sindsdien geen verdere poging tot bezorging gedaan. De klant is ongerust over de status van het pakket.

Mijn Klacht:

Beste DHL,

3 weken geleden zou er een pakketje bij mij bezorgd worden. Op dat moment was ik niet thuis. Door de brievenbus was een briefje gegooid waarop stond dat DHL weer langs zou komen dus ik heb nog 2 weken gewacht. Maar geen een van die dagen is DHL langsgekomen en ik wacht nog steeds op mijn pakketje, Sterker nog, ik weet niet waar die is of dat die er nog wel is.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als dit voor mij uit gezocht kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 juni 2015 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Reactie via mail gestuurd op 15-06
Inhoud mail:

Goedemiddag Serenaylin,

Wat vervelend dat u al 3 weken het pakket niet ontvangen heeft. Dat moet zeker wel uitgezocht worden!
Om het onderzoek op te starten, zal de verzender bij ons navraag moeten doen. Ik raad u dan ook aan om dit probleem te melden bij de verzender. Hij heeft de mogelijkheid om het onderzoek op te starten.
Wij horen graag snel van de verzender zodat dit snel opgelost kan worden voor u.
Mijn excuses voor het ongemak dat u nu ervaart.

Klacht afgesloten omdat ik heb aangegeven hoe dit uitgezocht wordt, namelijk via verzender

Raffaele

Alle klachten die gemeld zijn door Serenaylin
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM