Mijn Klacht:
Heb half december via internet koffie apparaat besteld deze zou geleverd worden door DHL. Op de dag van levering waren mn vrouw en ik thuis. Zag de DHL melding 16;33 geleverd op de dag voor de kerst. En er was voor getekend. Wel niet door mij en ook niet ontvangen . Klacht ingediend. Zou onderzocht worden. Antwoord uiterlijk 1 januari. Wel niets. Nog twee maal contact met DHL. Sorry maar het is druk. Tot op heden niets. Kreeg vandaag bericht van de verkoper dat het pakket kwijt is. Ja hallo, het is geen vingerhoedje he. Wat dacht je van comsie comsa. Wat een naar bedrijf is DHL. Stuur vooral geen kostbare pakketen via DHL. Maar ALLE LOF VOOR DE VERKOPER KAFFEKAPSLEN. Ik krijg alsnog een nieuw apparaat toegestuurd. Chapoeau
Gewenste Oplossing:
Het verhaal wie mijn koffieapparaat thuis heeft. Dit is hoogst waarschijn een leuk kadootje geweest van DHL.


