Mijn Klacht:
Vandaag zou ik een pakket ontvangen die geleverd zou worden door DHL. Pakket is niet bezorgt maar de telefoniste zei van wel en ‘ ik moest eerst maar even bij alle naasten buren aanbellen’.Zo gezegd zo gedaan. Niemand heeft mijn pakket. De status staat op geleverd terwijl ik zelf de hele dag thuis was. Slechte service. Er word nu een onderzoek ingesteld.
Gewenste Oplossing:
als mijn pakket alsnog geleverd word.

