Klacht: Pakket kwijt 3euro vergoed!!!!

WWW.99GRAMS.NL op 14 maart 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket opgestuurd met DHL en kwijt geraakt na een maand antwoord van er word niks vergoed….. letterlijk 100 euro gestolen. Post gescand en opgehaañd bij hema dhl punt en opgehaald door koerier en verder kwijt.

Dit is gewoon vies ik wil ook 150€ zoals geclaimd maar max 3 euro vergoed het pakketje opstiren was wellicht meer hahaha.

Klacht niet opgepalt standaard mails op eñk antwoord van 3 euro vergoed….

Aangesloten bij POSTNL ook lekker nederlands houden nooit meer DHL

Gewenste Oplossing:

Welke oplossing ik wil? Lijkt mij duidlijk toch hahaha maar ik zeg het wel... 100 kosten product 5 opsturen en klant een maand moeten rustig houden en uiteindelijl zelf moeten vergoeden om zwart makerij te voorkomen thanks DHL, Voor dat heen en weer gebel en zelf vergoeden vraag ik ook extra vergoeding met de wettelijke rente bepaling.

Wat in jullie boekje, policy staat kan mij een worst wezen 150euro. Zoniet... 3 buitenautomaten kluisjes deuren slopen (komt overeen met 150 euro ongeveer..)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht WWW.99GRAMS.NL

8 maanden geleden - Dat kluisje slopen (150/200 Max.) Heb il netjes doorgegeven aan DHL. Ik kan me niet voorstellen hier voor vervolgd te worden ;). Als je burgers besteelt, dan is dit jullie verdiende loon. Ik lees best veel klachten die als opgelost worden gemarkeerd maar het zijn de zelfde mails hahaha... Vraagje aan Klacht.nl hoe kunnen jullie daar aan meewerken? Als de iemand een klacht maakt, moeten wijzelf als opgelost kunnen markeren. Ik weet niet of dat het geval al is anders is DHL Lowkey deze mensen aan het vergoeden om zo toekomstige klachten minder te motiveren..

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 maart 2024 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Dank voor uw bericht.

Ik begrijp dat de uitkomst van het onderzoek niet de gewenste oplossing is, in ieder geval mijn excuses voor het ongemak. Wij vergoeden volgens de wettelijke afspraken (Burgerlijk Wetboek 8:1105 en besluit ex artikel 1105 van hetzelfde wetboek artikel) voor zendingen binnen Nederland. Voor internationale zendingen geldt het CMR-verdrag.

Omdat wij deze wettelijke afspraken naleven kennen wij geen hogere vergoeding toe. 
Wij begrijpen dat de vergoeding kan tegenvallen. De vastgestelde vergoedingen zijn namelijk gebaseerd op het gewicht van de zending, niet op de waarde ervan. Daarom raden wij aan waardevolle zendingen verzekerd te versturen. Lees meer in onze brochure: 'Verzekerd van extra zekerheid' (consument) ‘Verzekerd van extra zekerheid’ (zakelijk).

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Annika
DHL eCommerce E-Care.

WWW.99GRAMS.NL

Heeft op 14 maart 2024 om 10:17 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Slecht niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door WWW.99GRAMS.NL