Mijn Klacht:
Voor de zoveelste keer weer ellende met DHL. Ditmaal een pakket dat zogenaamd bezorgd is, maar niet is bezorgd. Klantenservice weet ook niks en ik moet zelf de verkoper contacten om een onderzoek te starten. DHL doet niets.
Een klacht indienen kan, maar je kan er niet van op de hoogte gehouden worden. Toen ik aan het einde van het gesprek vroeg wat hij nu als klacht had genoteerd zei de medewerker: ‘klachten worden altijd na het gesprek genoteerd’. Er zou eens een onderzoek naar DHL gestart moeten worden.
Dat dit kan en mag is ongelofelijk.
Gewenste Oplossing:
De kosten van het niet bezorgde pakket vergoed krijgen.

