Klacht: Pakket hing uit de brievenbus

moos66 op 16 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen mijn pakketje ontvangen. Deze hing voor het grootste gedeelte aan de buitenkant, dus kon zo worden meegenomen. Echt schandalig dit. Ik heb de klacht gemeld bij de verzender en DHL, maar helaas geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Deze bezorger snapt het niet helemaal, dus hopelijk kan hij een andere baan gaan zoeken.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het pakket voor een gedeelte buiten is geleverd. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht moos66

10 maanden geleden - Goedemorgen, Het zendingsnummer is JVGL06281950001638453915 Het pakket hing voor het grootste gedeelten buiten, hing vast met een puntje, dus kon zo op de grond vallen. Heb eventueel een foto ervan. Met vriendelijke groet, Monique

Reactie van de melder van de klacht moos66

10 maanden geleden - Heb ook de camerabeelden bekeken, deze meneer van DHL, liep ook nog eens in een trainingspak, hebben jullie geen bedrijfskleding?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 januari 2024 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Monique,

Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie.

Met het opgegeven zendingsnummer JVGL06281950001638453915 heb ik de bewuste chauffeur kunnen traceren en zal deze worden aangesproken op het niet correct leveren van uw bestelde pakket. Tevens heb ik kenbaar gemaakt dat deze bezorger niet te herkennen was als DHL chauffeur door het ontbreken van een DHL outfit. Mogelijk was dit een externe bezorger en dienen zij dan een bordje in de auto te plaatsen met het DHL logo.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL eCommerce E-care

moos66

Heeft op 16 januari 2024 om 11:22 geantwoord

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Goed dat deze bezorger wordt aangesproken over zijn slordige werkwijze en werkkleding.

Alle klachten die gemeld zijn door moos66