Mijn Klacht:
31 de een pakket besteld bij bol.com. Netjes een bezorgdatum gekregen van bol.com maar toen begon het. Pakket 1 a 2 dagen vertraagd en die melding zie ik al 8 dagen staan. Zelf maar eens contact gezocht met dhl, ik kreeg een telefoniste aan de lijn die nauwelijks te verstaan was vanwege het zware Indische accent. Maar goed ze geeft aan dat de verzender een onderzoek moet starten. Verzender heeft dat keurig gedaan maar tot op heden geen pakketje of terugkoppeling. Vandaag ook maar eens met bol.com gebeld. Ook zij stellen een onderzoek in bij dhl. Duurt dan wel weer 4 dagen voordat er duidelijkheid komt. Via mijn werk weet ik dat dhl erg maar dan ook erg vaak pakketten kwijt raakt. Soms wel maanden! Ik vermijd dhl zoveel mogelijk vanaf nu. Zodra ik ook maar zie staan dat dhl de enige vervoerder is die het leverd, bestel ik het product niet meer.
Gewenste Oplossing:
LEVEREN!