Mijn Klacht:
Er was iemand thuis, maar het pakket is ”gewoon” bij de voordeur gelegd. Het ging om dure schoenen voor mijn zoon.
Er is niet aangebeld, of of het raam geklopt. Helemaal niks.
Het is dat ik op gegeven moment naar buiten liep en ineens het pakketje zag liggen.
Wat voor koerier ben je dan? Doe je werk goed en bel aan.
Gewenste Oplossing:
Dat er goed wordt aangebeld en/of op het raam wordt geklopt. De koerier moet z'n werk serieus nemen.

