Mijn Klacht:
Pakket beschadigd. Foto’s beschikbaar
Bendrgek op 27 februari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Pakket beschadigd. Foto’s beschikbaar
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 27 februari 2024 om 09:30 geantwoord
Goedemorgen,
Dank voor uw bericht.
Wat vervelend dat uw zending beschadigd is geraakt, mijn excuses hiervoor. Als u de verzender van het pakket bent, kunt u een schadeformulier invullen. Dit kunt u doen via deze link: https://www.dhlecommerce.nl/nl/schadeformulier-z4i1lreg5bqxxrbd0x1o4r5ndg4peqjbvs102z1p. Als u de ontvanger van het pakket bent, kunt u het beste contact opnemen met de verzender, zij kunnen dit dan verder voor u met ons oppakken.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Annika
DHL eCommerce E-care
Heeft op 27 februari 2024 om 09:50 geantwoord
De verzender? Nee, DHL lijkt me de veroorzaker. Deze verzender levert me al jaren keurige pakketten.