Klacht: Pakket beschadigd

Bendrgek op 27 februari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket beschadigd. Foto’s beschikbaar

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 februari 2024 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat uw zending beschadigd is geraakt, mijn excuses hiervoor. Als u de verzender van het pakket bent, kunt u een schadeformulier invullen. Dit kunt u doen via deze link: https://www.dhlecommerce.nl/nl/schadeformulier-z4i1lreg5bqxxrbd0x1o4r5ndg4peqjbvs102z1p. Als u de ontvanger van het pakket bent, kunt u het beste contact opnemen met de verzender, zij kunnen dit dan verder voor u met ons oppakken.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Annika
DHL eCommerce E-care

Bendrgek

Heeft op 27 februari 2024 om 09:50 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De verzender? Nee, DHL lijkt me de veroorzaker. Deze verzender levert me al jaren keurige pakketten.

Alle klachten die gemeld zijn door Bendrgek