Klacht: Pakket afhalen uit automaat

[email protected] op 13 juni 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een afhaalcode ingetoetst bij het afhaalautomaat, en hij geeft asn dat de code juist is, en de kluis geopend word.
Maar de kluis opent niet, terwijl de code wel klopt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de kluis kunnen openen, zodat ik mijn pakket heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 juni 2025 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M.C. Oosse,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat de kluis bij het afhaalpunt niet opent, ondanks dat je de juiste afhaalcode hebt ingevoerd.

Om je verder te kunnen helpen, hebben we een zendingsnummer nodig. Zonder deze gegevens kunnen we helaas niets inzien in ons systeem.

Zodra je het zendingsnummer met ons deelt, kijken ik graag met je mee.

Met vriendelijke groet,
Gigi

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van DHL

4 weken geleden - Beste M.C. Oosse, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat de kluis bij het afhaalpunt niet opent, ondanks dat je de juiste afhaalcode hebt ingevoerd. Om je verder te kunnen helpen, hebben we een zendingsnummer nodig. Zonder deze gegevens kunnen we helaas niets inzien in ons systeem. Zodra je het zendingsnummer met ons deelt, kijken ik graag met je mee. Met vriendelijke groet, Gigi

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]