Klacht: pakje nog niet binnen

veronique_girl op 24 januari 2013 over DHL in de categorie klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakje is al ander halve week onder weg en staat al 3 dagen dat het naar sorteercentrum word afgeleverd er veranderd niks is die sorteer centrum in buiteland ofzo ik vind dhl lax en hëeel traag mensen wachten op hun pakket maar maakt hun blijkbaar niet uit al wacht je maaanden

Gewenste Oplossing:

Dat ze sneler werken en de pakjes de volgende werkdag afleveren of hooguit 2 dagen later

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 januari 2013 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij vinden het heel naar dat de zending niet naar wens is verlopen. Uw zending is met DHLFORYOU verzonden wij zullen deze afdeling vragen u zo snel mogelijk te informeren. Wij raden u ook aan om met de verzender contact op te nemen. DHLFORYOU is te bereiken via [email protected].

Met vriendelijke groeten,
DHL Express Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door