Klacht: Pakje kwijt 1.20 € vergoeding

timojr op 12 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had iets besteld bij een webwinkel
Een deel retour gestuurd en zelf de retour kosten betaald
Nu is het pakje niet terug gekomen web de webwinkel,ze hebben een onderzoek aangevraagd en daar kwam ook niets uit
Ik had vooruit betaald,anders ging niet
Retour was ruim €40
Nu krijg ik van dhl 1.20 gaat naar gewicht
Iets kan zwaar zijn en niet veel kosten
Dit is toch een vreemde berekening?

Gewenste Oplossing:

Hogere vergoeding ipv€1.20

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen Marissa, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Mijn excuses vast dat uw verstuurde pakket niet is aangekomen bij de webshop. Graag ontvang ik van u een zendingsnummer of casenummer om dit probleem na te kijken. Bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Laura DHLeCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht timojr

10 maanden geleden - JVGL05905617001724790343 Alvast bedankt dat jullie de klacht oppakken

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 januari 2024 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marissa Doel,

Dank voor uw bericht.

Ik begrijp natuurlijk dat dit een enorm vervelende situatie voor u is.

Ik heb de zending gelijk voor u nagekeken en zie dat de retour is aangemaakt door het bedrijf waar u het pakket naar heeft geretourneerd. Dit betekent dat wij het bedrijf dan ook als rechtmatige verzender zien. Vanuit DHL heeft u geen bericht ontvangen over een eventuele vergoeding. Ik wil u dan ook adviseren hiervoor contact op te nemen met het bedrijf waar u naar geretourneerd heeft, zij kunnen dit verder voor u oppakken.

Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL eCommerce E-care

timojr

Heeft op 15 januari 2024 om 16:51 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik krijg nu 1.20 € vergoed van jullie
Dat is toch heel raar het gaat om een paardendeken van ruim €40
Dus raak er een baksteen kwijt dan is de vergoeding hoger
Heel vreemd
Jullie zijn een pakje kwijt en nu krijg ik 1,20
Hoe komen jullie erbij dat het maar 0,5 kilo weegt

Alle klachten die gemeld zijn door timojr