Klacht: ontvanger onbekend of verhuisd

LauraE op 17 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket besteld waarvan het adres 100% klopt, maar toen mijn pakket niet kwam gaf DHL aan dat de ontvanger onbekend of verhuisd is. Dit is totaal het geval niet, en ik zou graag willen weten waar het misgaat.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket zo snel mogelijk bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag Laura, Als ik het goed begrijp, is er onterecht aangegeven dat de ontvanger onbekend/verhuisd is? Niet fijn. Ik durf niet te zeggen wat hier is misgegaan, maar excuses voor het ongemak! Ik kijk graag met u mee naar de zending en melding. Heeft u het zendingsnummer waar het om gaat? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Suzanne DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht LauraE

3 jaren geleden - Het zendingsnummer is 3SLCD005745319

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Het adres lijkt inderdaad te kloppen. Tot mijn spijt kan ik dit alleen niet terugdraaien nu. Wel help ik dit graag te voorkomen in de toekomst. Heeft u dit vaker gehad op uw adres en heeft u in dat geval hier de track en trace code(s) van voor mij? Is op uw adres ook duidelijk uw eigen naam te lezen? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 juli 2021 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door LauraE