Klacht: Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data

Raphaela1985 op 23 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 20 december 2023 op Marktplaats een kledingitem gekocht en ook direct betaald.
Ik heb met de verkoper afgesproken om deze naar een DHL ServicePoint te laten bezorgen i.p.v. afleveren bij huisadres.
De verkoper heeft deze twee dagen later afgegeven bij een DHL ServicePoint en op 23 december is het vervolgens afgehaald door de bezorger.
Tot aan afgelopen 19 januari jongstleden, ondanks diverse meldingen bij DHL eCommerce klantenservice en op de DHL-app bij Tracy, is ineens de melding van het pakket ”Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data” weergegeven op de DHL-app.

Ik wacht al een maand op dit pakket en vind ook dat ik lang genoeg heb gewacht. Ik wil dit pakket nu wel eindelijk in ontvangst kunnen nemen.

Gewenste Oplossing:

Het pakket wordt z.s.m. op afgesproken DHL ServicePoint afgeleverd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 januari 2024 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Zojuist heb ik met u meegekeken in ons systeem. Ik zie dat er voor uw zending al een onderzoek is gestart en dat de afdeling die hier over gaat het onderzoek heeft afgerond.

Voor dit onderzoek heeft u per mail een update gekregen. Mocht u vragen hebben over dit onderzoek, dan zou ik u willen adviseren om te reageren op de laatste mail die naar u is gestuurd. Zodra u daar op reageert zal de mail terecht komen bij de juiste afdeling die dit dan verder in behandeling zal nemen. Mijn excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Timon
DHL eCommerce E-care

Raphaela1985

Heeft op 23 januari 2024 om 14:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De klacht is nog altijd NIET opgelost. DHL stelt nu dat de verkoper van Marktplaats haar toestemming moet geven voor het opstarten van een nieuwe onderzoek. Opnieuw kan ik dit riedeltje nog 's een keer weer doorstaan ...

Alle klachten die gemeld zijn door Raphaela1985