Klacht: Onterechtte Niet thuis melding

Papple op 21 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om er zeker van te zijn dat ik de bezorger ontvangen kan, zit ik buiten naast de voordeur van het adres te wachten. Omdat, na herhaaldelijk contact, de openingstijden van het pand (werkadres) nog niet zijn aangepast: -1.
Nu reed er enkel een auto voorbij en is er geen contact geweest, ook geen pakketje: -1.
Wel krijg ik een melding dat we elkaar gemist hebben en dat mijn pakketje naar een servicepunt gaat, dit na de eerste afleverpoging: -1.
Klantenservice niet beschikbaar na 1800: -1.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakketjes gewoon worden afgeleverd, een service waarvoor ik betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 21 juni 2024 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Mark van Erk,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig dat u uw pakket gisteren niet heeft ontvangen. Ik begrijp dan ook dat u hier flink van baalt, zeker gezien u juist aan het wachten was op de zending. Erg vreemd dat u geen bezorger heeft gehoord of gezien op het moment van aanbieden. Waar dit dan kan zijn mis gegaan kan ik ook niet achterhalen. Wel zie ik namelijk dat de bezorger op het exacte adres is langs geweest. Hoe dan ook mijn excuses hiervoor!

Inmiddels is uw pakket afgeleverd bij het DHL Service Point aan de Troelstralaan 51, Delft. Achteraf is dit dan ook niet meer aan te passen. U kunt uw pakket gedurende 7 dagen ophalen op deze locatie. Alleen de avond of dag van te voren kunt u dit zelf nog wel aanpassen, wanneer u liever wilt dat we nog een keer langskomen bijvoorbeeld. Dit kunt u in het vervolg doen via: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/bezorging-wijzigen

Onze klantenservice is overigens bereikbaar tot 19.00 op doordeweekse dagen via: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nikki
E-care DHL eCommerce Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Papple