Klacht: Onterechte retour niet vergoed

Tochlieverpostnl op 11 juni 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De chauffeur van DHL neemt per ongeluk het aan mij gerichte pakket bezorgd op een servicepunt, weer mee retour! Het wordt retour gestuurd naar de afzender. Omdat de verzendticket via Marktplaats gekocht is, a 4,95, krijg ik 3,40 uit coulance terug! DIT IS DIEFSTAL!

Gewenste Oplossing:

Ik wil het volledige bedrag van 4,95 retour. En 0,40 ct omdat ik via Marktplaats een nieuwe verzendticket heb moeten bestellen. Verder ben ik ongeveer 2 uren kwijt geweest met wachten in de chat en heen en weer mailen enz enz enz.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Beste Anita, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je pakket onterecht retour is gegaan en je niet de verwachte vergoeding hiervoor hebt gereken. Ik heb de zending meteen voor je bekeken en zie dat er inderdaad al een case loopt. Ik ga voor je in overleg met mijn collega's wat wij voor je kunnen betekenen. Ik zal hier later op terug komen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Roos DHL eCommerce

DHL

Heeft op 11 juni 2025 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tochlieverpostnl