Mijn Klacht:
Ik krijg via mijn telefoon een bericht dat de bezorger binnen 15 minuten ter plaatse is. Direct daarna krijg ik de meldinbg dat ik niet thuis was. Terwijl ik bij de deur sta te wachtgen. Dit is nu de tweede keer in een maand dat DHL dit zo doet.
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat bekend moet worden dat DHL deze werkwijze handteerd.

