Klacht: Onbetrouwbaar

Plee74 op 11 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerste keer niet thuis. Daarna zou pakket naar servicepunt gaan, maar uiteindelijk zijn ze toch de dag erna aan de deur geweest. Ik was thuis, maar toch ook niet volgens DHL. Er staat aangegeven in de app dat ze 1 keer aanbellen en het daarna op aangegeven plek neerleggen. Pakket wordt daar niet neergelegd, gaat niet naar servicepunt. Het gaat retour…???? Het zweeft nu al twee dagen ergens en moet nog naar sorteercentrum. Toch weigeren ze mee te werken, dat het alsnog wordt bezorgd of ik het op kan halen ergens… Onbegrijpelijk

Gewenste Oplossing:

Alsnog bezorgen / naar servicepunt brengen. Of ik het ergens op kan halen, daar waar het nog zweeft / sorteer-adres / of iets dergelijks.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen, Bedank voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket niet is bezorgd; niet bij het ServicePoint en niet op de afgesproken plek die u ervoor hebt doorgegeven. Begrijp dat u ziet staan dat het pakket retour afzender is gegaan maar dat u de status nu niet meer ziet veranderen. Wat vervelend dat er bij uw zending onduidelijkheid was over waar het bezorgd zou worden en u er nog steeds op aan het wachten bent. Wat is zendingsnummer van het pakket waar het om gaat? En uw huisnummer? Graag zie ik uw reactie tegemoet met aanvullende gegevens. Met vriendelijke groet, Marlou DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Plee74

10 maanden geleden - Zendingsnummer MDPRQ9284NZ Nr. 18

Reactie van de melder van de klacht Plee74

10 maanden geleden - ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 januari 2024 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Paul Leenders,

Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw pakket ten onrechte retour is gestuurd.

In ons systeem is al een contactmoment te zien met onze klantenservice en is voor u een restitutie aangevraagd voor de gemaakte kosten. Zodra het pakket bij de afzender retour komt, kan dit pakket met een nieuw label worden verstuurd. Dit label kunt u, als ontvanger van het pakket , bestellen bij Marktplaats.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL eCommerce E-care

Plee74

Heeft op 11 januari 2024 om 09:58 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is niet de oplossing, maar het probleem van de gemaakte fouten door DHL bij de verzender en ontvanger neerleggen. Pakket is al 10 dagen onderweg. Het is geen oplosssing, maar lijkt me niet meer dan rechtvaardig dit terug te betalen. Dat ik een nieuw label aan kan vragen weten we zelf ook wel. Maar dit is gewoon, jongens we proberen het opnieuw..... Ik dacht niet dat we ook nog maar ooit iets met DHL laten of gaan laten verzenden. Mijn kop was '' onbetrouwbaar'' dit is dan ook mijn mening en vertrouwen is ook weg. Maar zoals jullie op heel internet kunnen lezen ben ik geen uitzondering en is dit een trend van DHL. Dus mensen.. Gewaarschuwd mens telt voor 2!

Alle klachten die gemeld zijn door Plee74