Mijn Klacht:
Beste,
Bij Wehkamp wat besteld, maar is nooit gekomen op 26/5. Terwijl selektvracht doorgegeven heeft aan wehkamp dat het bezorgd is. Niet afleveren bij buren staat er bij.
Tevens gemeld bij Wehkamp.
RaRa hoe kan dit?
Paar maanden geleden zouden er 3 pakketjes komen, en was er maar 1 afgegeven bij de buren, en afgevinkt dat alles geleverd was, na kontakt met jullie kwam het later gelukkig toch.
Gewenste Oplossing:
Als er duidelijk is waar dat pakje gebleven is. Het zou op 26-5 bezorgd moeten zijn.
Dit maakt het voor ons dat wij twijfel hebben om online te bestellen als het via selektvracht bezorgd wordt in de toekomst, zoals u zult begrijpen.

