Klacht: Niet afleveren bestelling

jacqseit op 04 maart 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer weigerd de bezorger van dhl het pakket af te leveren. Ik heb al de zoveelste klacht ingediend maar mijn pakketten worden gewoon retour gezonden. Ze willen deze ook niet meer aanbieden of bij een dhl punt brengen….. nee het moet eerst terug naar China. Ik snap niet dat er nog bedrijven zijn die gebruik maken van dhl. Of het nu rituals is temu ali express en ga zo maar door het wordt door DHL toch niet geleverd dus zoek aub een andere bezorg dienst.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn pakketten in de postbak ontvangen. En het liefst mijn pakket van vandaag alsnog ontvangen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht! Wat vervelend om te horen dat uw pakket retour naar de afzender gaat. Ik kijk graag even mee wat er aan de hand is. U geeft aan dat het vaker is voorgekomen. Graag ontvang ik daarom de betreffende tracktrace-nummers. Met vriendelijke groet, Danique DHL E-commerce E-care

Reactie van de melder van de klacht jacqseit

1 maand geleden - Allereerst hier een eerder bericht. Is goed. Ik stuur de klacht voor nu door onder casenummer 24068734, ik wil je graag vragen om deze op te slaan. Wij krijgen zelf geen terugkoppeling van de klacht en kunnen alleen de leidinggevende zo goed mogelijk informeren over de situatie. Dit wordt in de meeste gevallen binnen 3 werkdagen besproken. Mocht het bij jouw volgende zending nogmaals mis gaan, dan kunnen mijn collega's aan de hand van dat casenummer naar een verdere oplossing van de situatie kijken. 3SRTU02294342 Dit was nog een zending van rituals. En de laatste was JVGL06289631001555254068 van Temu. Ik vind het echt een schande dat chauffeurs bij jullie besluiten om hier niet te bezorgen. Het is op een camping en voor de slagboom staat een postbak bij het hek zoals aangegeven. Het zijn niet alleen mijn pakketten maar van veel meer bewoners hier. Uit nood laten mensen het dan ineens bezorgen bij een DHL servicepunt maar ik vindt dat dat niet nodig zou moeten zijn.

Reactie van de melder van de klacht jacqseit

1 maand geleden - Er is een volgend pakket onderweg met nummer JVGL06289631001555254068 ik verwacht nu al dat ook deze niet geleverd gaat worden en ook weer terug gestuurd wordt naar China. Temu was zendingnummer JVGL06289524001810337851

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 maart 2024 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag Jacqueline Seitzinger,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Ik heb het case nummer welke u gestuurd heeft bekeken en zie dat wij als terugkoppeling ontvangen hebben dat de eigenaar van de camping de bezorger bedreigd heeft. Om deze reden is er besloten geen pakketten meer te leveren op dit adres.

Ik wil u adviseren om zendingen welke geadresseerd zijn aan dit adres te laten leveren op een ServicePoint.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL eCommerce E-care

jacqseit

Heeft op 04 maart 2024 om 11:27 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Als eerste zou ik aangifte doen van bedreiging van uw medewerkers en ik zou graag willen weten welke persoon de bedreiging gedaan heeft.
Ik begrijp nu wel waarom maar vindt de oplossing niet juist.

Reactie van de melder van de klacht jacqseit

1 maand geleden - Is het bovendien geen optie om de pakketten automatisch te deponeren bij een ServicePoint. Vaak zie je te laat dat het afgeleverd wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door jacqseit