Mijn Klacht:
Wat een klte ervaring bij dhl. Pakketje besteld via marktplaats toen was die onjuist gesorteerd toen kwam het pakketje uiteindelijk aan bij een dhl punt 60km van de dhl punt waar die eigenlijk terecht moest komen. Uiteindelijk gebeld en hadden zouden ze het pakketje sturen naar de juiste dhl punt. Toen hebben ze opeens besloten om het pakketje retour te sturen naar de verzender. En nu is het pakketje voor de 6de x onjuist gesorteerd. Super frustrerend want het pakketje is er wel want ze scannen het pakketje steeds in en dan sturen ze het terug. Desnoods haal ik hem nu op bij de sorteercentrum…
Gewenste Oplossing:
Dat ik mijn pakketje kan ophalen


