Mijn Klacht:
Ik verwacht een pakket dat afgeleverd zou worden bij een pakketautomaat. Op de tracking is nu te zien dat de klant het pakket heeft geweigerd! Wie, wat?
Gewenste Oplossing:
Uitleg en geld terug

Nvt twee op 21 november 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Ik verwacht een pakket dat afgeleverd zou worden bij een pakketautomaat. Op de tracking is nu te zien dat de klant het pakket heeft geweigerd! Wie, wat?
Uitleg en geld terug
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van DHL
2 weken geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Begrijp dat uw pakket niet is afgeleverd bij de pakketautomaat en u ziet staan dat het zou zijn geweigerd. Ik wil graag verder kijken naar uw zending. Wat is het zendingsnummer van het pakket? Graag ontvang ik uw reactie zodat we de klacht verder kunnen gaan oppakken, alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Marlou DHL eCommerce E-care
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 21 november 2023 om 13:23 geantwoord
Goedemiddag,
Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op https://www.dhlecommerce.nl/nl.
Met vriendelijke groet,
Maud
DHL Parcel E-care