Klacht: Klachten worden niet opgelost

charitydesie op 17 april 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben hier al weken mee bezig niemand kan mij verder helpen en meld de klachten maar oplossing komt er maar niet die chauffeur kan dus doen wat hij wilt en ik ben al ziek en moet deze ellende er nog bij hebben je kunt bij sommige bestellingen niet de vervoerder selecteren dus ben je soms afhankelijk van dhl krijg steeds melding wordt gemeld moet wat aan gebeuren maar gebeurt niks ik zou graag weten hoe en waar ik terecht kan om hulp te krijgen
Ivm wegwerkzaamheden kunnen we niet voor de deur parkeren en hebben we een tijdelijke invalideparkeerplaats in de straat achter ons toen ik daar uit de auto stapte stopte de chauffeur en zei ik heb een pakket ik gaf aan dat ik hem ivm ziek zijn niet mee kon nemen hij zei dan breng ik heb toen hij kwam was hij boos en zei ik breng geen een pakket meer en dat doet hij dus ook we hebben een briefje op de deur dat pakket naast het huis onder afdak bij scootmobiel gezet kan worden gebeurde eerst altijd maar nu meld hij ze dat er niemand is en ik heb zelfs in de app een favoriet plek aangegeven dus afleveren kan altijd ben dus al meer dan twee weken aan bellen voor diverse pakjes en krijg steeds het zelfde antwoord we geven het door aan de manager en regio depot maar er gebeurt niks vandaag zag ik hem verder op in de straat en kreeg ik melding dat het niet afgeleverd kon worden

Ik wil gewoon mijn pakketjes ontvangen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht, Wat vervelend om te horen dat u geen pakketten kunt ontvangen. Wij willen graag deze klacht in behandeling nemen en het voor u oplossen. Heeft u voor mij het zendingsnummer van de zending waarover het gaat en ook eventueel zendingsnummers (casenummers) van de vorige klachten die u heeft laten doorzetten? Zodra wij deze informatie ontvangen, dan kunnen wij het voor u in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Dirk DHL eCommerce E-Care

Reactie van de melder van de klacht charitydesie

2 maanden geleden - 3SLCD001962735 Dit pakket moet ik vandaag krijgen maar zal dan ook weer niet geleverd worden ik vraag me af hoe dit opgelost y

Reactie van de melder van de klacht charitydesie

2 maanden geleden - JVGL06281950001732853631 Deze zending wordt nu dus retour gestuurd vandaag weer gebeld Case 25906877 25454418 en twee case nummers maar heb nog meerdere klachten doorgegeven vindt het echt niet normaal dat hij dit maar kan blijven doen en dat ik door niemand geholpen kan worden heel erg want je kunt soms niet vervoerder kiezen ik kan dit er niet bij hebben ben al ziek genoeg en dus afhankelijk van goede bezorging 3SLCD001962735 Dit pakket moet ik vandaag krijgen maar zal dan ook weer niet geleverd worden ik vraag me af hoe dit opgelost

Reactie van de melder van de klacht charitydesie

2 maanden geleden - Verwijderen JVGL06281950001732853631 Deze zending wordt nu dus retour gestuurd vandaag weer gebeld Case 25906877 25454418 en twee case nummers maar heb nog meerdere klachten doorgegeven vindt het echt niet normaal dat hij dit maar kan blijven doen en dat ik door niemand geholpen kan worden heel erg want je kunt soms niet vervoerder kiezen ik kan dit er niet bij hebben ben al ziek genoeg en dus afhankelijk van goede bezorging 3SLCD001962735 Dit pakket moet ik vandaag krijgen maar zal dan ook weer niet geleverd worden ik vraag me af hoe dit opgelost

DHL

Heeft op 17 april 2024 om 09:03 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht en de gevraagde gegevens.

Ik zie inderdaad de niet thuis meldingen staan voor de zending JVGL06281950001732853631. Ik zal daarvoor in ieder geval nogmaals een melding maken bij de leidinggevende van de bezorger met het casenummer wat u erbij heeft gegeven. Uw melding is nogmaals gedaan onder casenummer 25940743. Mijn excuses hiervoor!

Voor de zending 3SLCD001962735 zie ik dat u gekozen heeft voor een ServicePoint levering. Deze zending zal naar het ServicePoint gaan, zodra de zending klaar ligt om opgehaald te worden zult u hier een bericht over krijgen in de track en trace. Mocht u in de toekomst toch weer een zending hebben waarbij er een onterechte niet thuis melding wordt gedaan, dan horen wij dit uiteraard graag. Wij zullen dit dan verder in behandeling nemen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Timon
DHL eCommerce E-care

charitydesie

Heeft op 17 april 2024 om 09:20 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb dat pakket bij pakket punt gedaan omdat dat iets is wat ik echt nodig heb is namelijk voor mijn zoon dus kon risico van terugsturen niet nemen laat het dan door iemand anders ophalen ik ben natuurlijk pas tevreden als ik ook weet dat het echt is opgelost want iedere keer melden en gebeurt niks schiet niet op

Reactie van de melder van de klacht charitydesie

2 maanden geleden - Staat bij opgelost maar dat is pas als mij pakketjes bezorgd worden

Reactie van de melder van de klacht charitydesie

1 maand geleden - Vandaag weer een pakket niet ontvangen nog weer een casenummer erbij 25996680 Wordt dus niks met de klachten gedaan

Alle klachten die gemeld zijn door charitydesie