Klacht: Geen levering door overmacht

HH1234 op 30 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook bij mij is er geen pakket geleverd door overmacht. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik begrijp niet waarom er nergens op de site staat wat dat betekent en wanneer het pakket dan wel geleverd wordt of dat je in ieder geval een berichtje krijg dat ze niet kunnen leveren en wat de verdere stappen zijn. Voor informatie moet je een telefoonnummer bellen dat €1 per gesprek kost, slechte service.

Gewenste Oplossing:

Ik wil geïnformeerd worden en niet via een site een klacht indienen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 mei 2017 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het vervelend is dat u gisteren voor niks heeft gewacht en u daarna gezien heeft dat er sprake is geweest van overmacht. Uiteraard doen wij ons uiterste best om te zorgen dat het pakket alsnog bij u afgeleverd kan worden en daardoor is overmacht helaas niet altijd van te voren vast te stellen. Volgens mijn gegevens is de levering doorgeschoven naar vandaag tussen 18:00 - 21:00.

Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door