Klacht: Geen briefje bij afwezigheid

Postpeter op 19 maart 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De laatste tijd wordt er geen briefje meer door de brievenbus gedaan bij afwezigheid. Hierdoor weten we niet dat een pakket is afgeleverd en bij wie. Kortom: we zijn afhankelijk van de eerlijkheid van de buren of een pakje daadwerkelijk is afgeleverd.

Ook is er een cultuur ontstaan dat één van de buren, die wel thuis is, niet gecontroleerd, een hele serie pakketjes krijgt. Alsof de betreffende buur afhaalpunt is. Dat is niet de bedoeling.

We denken dat e.e.a. te maken heeft met de hoge werkdruk, maar dit mag geen excuus zijn voor deze afbreuk aan jullie service.

Ik spreek nu van de Groen van Prinstererstraat te Vlaardingen. Onze postcode: 3131 GE.

Gewenste Oplossing:

Dat er voortaan bij afwezigheid weer als vanouds een briefje door de bus wordt gegooid waarop staat welke buren een pakketje in ontvangst hebben genomen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u de laatste tijd geen kaartje meer krijgt in de brievenbus en u hierdoor niet weet bij welke buur u terecht kan. Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is nu dit vaker gebeurt. Mag ik van u het meest recente zendingsnummer waarbij dit gebeurde en uw huisnummer? Dan kan ik de klacht oppakken. Het nummer wat u nu heeft bijgevoegd is geen geldig zendingsnummer. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Maud DHL E-commerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Postpeter

8 maanden geleden - De laatste klacht betreft een pakketje van de buren Groen van Prinstererstraat 87. De naam: Gerritsen. Dat pakketje is inmiddels geleverd en dus kan ik u het ordernummer niet meer geven. Maar het gebeurt almaar en soms lijkt het wel een DHL ruilbeurs. Gezellig en contact-bevorderend ergo niet praktisch, zoals u zult begrijpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 maart 2024 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Postpeter

Heeft op 19 maart 2024 om 12:01 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

M.b.t. oplossing probleem en achterhalen welke bezorger het betreft kunt u best contact opnemen met de familie Gerrits, Groen van Prinstererstraat 87, 3131 Ge Vlaardingen. Geline: 06-1390 9170.

Alle klachten die gemeld zijn door Postpeter