Klacht: Geen bezorger gezien wel thuis nu pakket retour

D.E. van den Bergh op 10 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben gewoon thuis en mijn medebewoners ook maar wij hebben niemand gezien van DHL nu is het pakketje ineens terug (retour) gezonden naar waar ik het besteld heb ik heb het bedrijf en dhl benaderd maar wordt niet geholpen! En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt met DHL!!!!

Gewenste Oplossing:

De bezorger moet gewoon langs komen en niet ineens een melding maken dat er niemand thuis is want dat is belachelijk wij zijn met 4 personen en iedereen was heel de dag aanwezig in en rondom het huis! Ik krijg ook geen antwoord van beide partijen of ik nu opnieuw moet bestellen of dat het alsnog goed komt je wordt niet geholpen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd zeg! Uiteraard kijk ik graag met u mee. Mag ik het zendingsnummer van het pakket waar het om gaat uw postcode en huisnummer? Gezien u aangeeft dat dit eerder is voorgevallen op uw adres ontvang graag voorbeelden met de track en trace hiervan uit het verleden van u. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki E-care DHL E-commerce Nederland

Reactie van de melder van de klacht D.E. van den Bergh

10 maanden geleden - JJD000090254000031146776 2445bc 4

Reactie van de melder van de klacht D.E. van den Bergh

10 maanden geleden - Vorige berichten heb ik opgelost met het verzendadres niet met DHL verzendadres den hebben hier eerder ook melding van gemaakt bij jullie dus zendnr uit verleden heb ik nu niet meer maar was en ben het nu zo zat dat ik klacht schrijf vandaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 januari 2024 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste D.E. van den Bergh,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb een klacht doorgezet naar de leidinggevende (casenummer: 24024374) van de Cityhub waarvoor de bezorgers in uw buurt rijden en daarbij aangegeven dat er afgelopen zaterdag en maandag niet bij u is aangebeld en dit met andere pakketten ook al eens is voorgekomen.

Excuses voor de onterechte niet thuis meldingen.

Helaas is uw pakket retour afzender gegaan. Ik wil u dan ook vragen om deze klacht ook aan de verzender door te geven. De webwinkel zal dan gelijk voor u kunnen nakijken of het pakket opnieuw verstuurd kan worden of dat u het aankoopbedrag terug krijgt.

Hoop dat de doorgezette klacht gaat helpen en het vanaf nu beter gaat met de bezorging! Zo niet, laat het ons dan gelijk even weten alstublieft. Het snelst gaat dat via onze livechat of telefonisch: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en succes in uw contact met de verzender.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door D.E. van den Bergh