Klacht: Geen bericht ontvangen

Marywood1951 op 27 juni 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mei is mijn bestelling van Finebay aan gekomen op 13 mei 2025 bij het DHL servicepunt in Velsen-Noord, hiervan heb ik geen bericht ontvangen en is het vervolgens weer retour gestuurd

Gewenste Oplossing:

Dat er wel gemeld wordt wanneer er een pakketje voor mij is. Dit was trouwens de 2e keer dat dit met een pakket van Wehkamp, hier had ik wel bericht over ontvangen.
Maar na lang zeuren bij het servicepunt bleek het toch ergens achter te liggen met duidelijke gegevens

Beoordeling 9/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 juni 2025 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Marywood1951

1 week geleden - Er wordt meegedacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marywood1951