Klacht: Geconfisqueerd.

Skuns op 10 maart 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Gefeliciteerd dat mijn pakket op 2 december 2022 door één van uw
werkgeveers is meegenomen. Het was voor mij bedoeld en was afkomstig van Mediamarkt. Lag bij m’n voordeur en was vervangen als een pakket voor mijn vriendin.

Graag uitleg vriendelijk dank.

Michiel Heldeweg

Gewenste Oplossing:

Ik wil duidelijkheid.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 jaren geleden - Goedemorgen mijnheer Heldeweg, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Een pakket mag zeker nooit onbeheerd worden achtergelaten door de chauffeur. In uw bericht geeft u aan dat dit een bezorging is van december 20322. Is dit niet door u ontvangen pakket ook al gemeld via onze klantenservice? Graag ontvang ik een zendingsnummer van het bewuste pakket of eventueel een casenummer om u verder te kunnen informeren. Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Skuns

2 jaren geleden - Ja ik had eerder al een melding van gemaakt. Groet, Michiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 maart 2023 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Tot op heden hebben wij nog geen zendingsnummer ontvangen en begrijpen we dat u hier al eerder een melding van heeft gemaakt. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt telefonisch (Lokaal tarief: 0900 222 21 20) en via de live chat contact opnemen.

https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Skuns

1 jaar geleden - Een jaar verder en de dader is nog steeds niet aangesproken op verdenking van het ontvreemden van mijn pakket destijds. (Zie afzender: Trunks) Product van Mediamarkt, voor m'n deur weggehaald. Zeer onbevredigend dit. Het wordt er allemaal niet beter op. Fijne avond verder

Reactie van de melder van de klacht Skuns

3 maanden geleden - Lang leve diefstal in vrije Nederland.

Reactie van de melder van de klacht Skuns

3 maanden geleden - Heeft niks met een zendingsnummer te maken. Iets meer met illegale bezorgers. Dank u.

Skuns

Heeft op 18 december 2024 om 00:04 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Fijn om te weten dat er criminelen actief zijn in deze corrupte maatschappij..Op 2 december 2022 was er een pakketje voor mij ontvreemd. Maar daar wordt niks aan gedaan. De DHL koerier lacht zich rot. Was getekend, een zeer teleurgestelde bewoner op Edisonstraat 177, Leiden.

Alle klachten die gemeld zijn door Skuns