Mijn Klacht:
Inzake Case: 23613433 hebben wij jullie backoffice , bij monde van ELIF, voorzien van de gevraagde info. Maar U KOMT NIET met een fatsoenlijke SCHADELOOSSTELLING.
De door jullie gestolen doos met stripboeken. Het is duidelijk GESTOLEM, want een doos van 20 KILO RAAKT NIET VERMIST!!! Vertegenwoordigd een waarde die veel hoger is dan de 16.35 die jij noemt.
Dit zou minimaal € 68 moeten zijn.
Zolang dat niet wordt TERUG BETAALD. Gaat gaan jullie herhaaldelijk worden geconfronteerd met de door DHL gestolen stripboeken voor weeskinderen…
Voorts heb ik werkelijk nog nooit eerder zoveel walging gevoeld, als nu voor de gele dozen dieven gilde van DHL. Gelukkig staan wij daar niet alleen in. Nederland walgt ook van jullie dozen chaos firma, die bij elkaar wordt gehouden door leugens en bedrog. Getuige de duizenden negatieve reacties online.
In afwachting van uw reactie en keurige compensatie,
Ritah Aimee Kar
Gewenste Oplossing:
Volledige schadevergoeding van de gestolen doos!! 20kg aan stripboeken.
En schaam u, schaam u diep!!! dat jullie een doos met stripboeken die bedoelt waren voor weeskinderen, STELEN!!!
Weeskinderen die uitkeken naar hun kerstcadeau’s.
Maar allemaal verpest door een smerige dozenschuiver van DHL. Helaas zijn het het er meer bij DHL die aan hun toevertrouwde pakketjes, STELEN!!!
smeriger en lager bestaat bijna niet!
In afwachting van uw reactie en volledige compensatie,
Ritah


