Mijn Klacht:
Op 4 februari heb ik bij antiquariaat SF twee boeken besteld die op 5 februari bij DHL voor verzending zijn aangeboden. DHL stuurt mij op dezelfde dag een bericht waarin de bezorging op 6 februari wordt aangekondigd. Op 10 februari zijn de boeken nog steeds niet bezorgd. De status van de levering geeft aan dat het pakket sinds 7 februari in een verdeelcentrum wacht om door een bezorger te worden opgepikt en naar mij toegebracht. Via de chat van DHL probeer ik erachter te komen wat er aan de hand is maar ik wordt afgewenteld naar de verzender, omdat men met mij geen contract heeft. Ik neem contact op met de verzender die vervolgens onderzoek aanvraagt. Dit sorteert geen effect. Ik dien via klacht.nl een klacht over deze slechte dienstverlening in, die bijna onmiddellijk door DHL als opgelost wordt afgesloten. Er is echter helemaal niets opgelost, maar daar heeft DHL geen oren naar. In overleg met de afzender beslis ik om de bezorging naar een om te leiden. Op 14 februari zie ik een nieuwe status, dat de zending 1 à 2 dagen vertraagd is. Dat is de status tot op het moment waar ik dit schrijf. In de chat van vanochtend verneem ik, dat de afzender niet alle informatie zou hebben aangeleverd om een onderzoek op te kunnen starten. Na telefonisch contact met de afzender blijkt deze bewering van DHL niet te kloppen. Veelmeer proberen ze van alles om de klacht af te wimpelen.
Ik heb niet het idee als klant serieus te worden genomen, laat staan dat DHL haar eigen verantwoordelijkheid in deze wil kennen. Ronduit waardeloos!
Gewenste Oplossing:
Ik wil eindelijk in het bezit van mijn pakket komen en niet weer zonder gepaste actie worden afgewenteld.


