Mijn Klacht:
Voor de zoveelste keer is DHL weer een pakket van mij kwijtgeraakt. Voor zover ik mij kan herinneren is er niet een bestelling goed gegaan.
Vanochtend keek ik hoe laat ik mijn pakket kon verwachten, en toen stond er ineens de melding van 16 juni 2015 11.04 : pakket niet aangekomen bij lokaal distributiecentrum, wellicht door sorteerfout.
En daar kan je het dan als klant mee doen, je bent (WEER) overgeleverd aan DHL en kan wachten tot zij de boel hebben opgelost.
Gewenste Oplossing:
Mijn pakket OP TIJD gewoon leveren. Kortom gewoon doen waarvoor uw klanten u dik betalen!

