Klacht: DHL punt heeft labels van mijn zendingen verwisseld waardoor ontvangers hebben verkeerde pakketjes ontvangen

zhurchik1 op 01 juli 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL punt Ananasstraat 1 in den Haag heeft labels van mijn zendingen verwisseld waardoor ontvangers hebben verkeerde pakketjes ontvangen. Ik heb meerdere keren contact genomen met DHL om verzendkosten restitutie aan te vragen maar ze zeggen dat het mijn eigen verantwoordelijk is om labels goed te plakken. Maar hoe kan ik dat doen als de medewerker het niet eens aan mij geeft?
DHL wilt dus geen restitutie betalen voor verkeerd geleverde paketten

Gewenste Oplossing:

Tenminste 2 keer vergoeding krijgen voor de door mij betaalde verzendkosten zodat deze pakketten naar de juiste adres kunnen komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 dagen geleden - Beste, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je pakketten verwisseld zijn. Graag lossen we dit voor je op! Heb je voor mij de twee zendingsnummers met daarbij de postcode en huisnummer van beide ontvangers? Dan zal ik kijken naar de verzendkosten. Daarnaast verneem ik graag of de pakketten inmiddels al op de juiste adressen zijn aangekomen of dat dit nog moet gebeuren. Mocht dit nog moeten gebeuren, regelen wij dit uiteraard ook graag. Alvast bedankt voor je medewerking. Met vriendelijke groet, Roos DHL eCommerce

Reactie van de melder van de klacht zhurchik1

6 dagen geleden - Wat vreemd, per e-mail krijg ik een antwoord: Dat is erg vervelend om te horen dat het Servicepoint niet het juiste label op het pakket heeft geplakt. Helaas kan ik geen nieuw label voor je aanmaken of restitutie voor je aanvragen. Wellicht kun je teruggaan naar het Servicepoint en vragen of zij iets meer voor je kunnen betekenen. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. De pakketten blijven verkeerd geleverd want het is mij niet duidelijk wie de nieuwe labels gaat betalen. Ontvanger 1: MDP5V34N8DP postcode 1141TJ huisnummer 61 Ontvanger 2: MDP5W3GM7YE postcode 2678HC huisnummer 50

DHL

Heeft op 01 juli 2025 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Ik heb de zendingen nagekeken en heb je een e-mail gestuurd vanuit deze case. Graag pak ik deze klacht vanuit daar verder voor je op en zullen we een oplossing vinden! We zullen er alles aan doen om de pakketten op de juiste adressen te krijgen. Ik wil je vragen om te reageren op deze mail. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Roos
DHL eCommerce

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zhurchik1