Mijn Klacht:
Via Marktplaats heb ik een iPod met DHL verzonden, maar dit pakket is kwijt gemaakt en nooir aangekomen bij de koper. Dit wordt door DHL erkend, maar op verzoeken om schadevergoeding wordt niet gereageerd.
Gewenste Oplossing:
Ik heb de iPod verkocht voor 25 euro. Dat is het bedrag dat ik wil hebben.


