Mijn Klacht:
Dit is de oplossing volgens DHL……maar geen pakket en de chauffeur mag het niet zomaar voor de deur neerleggen en heeft het waarschijnlijk zelf meegenomen (maar dat mag je niet zeggen). Ze mogen wel zeggen dat ik het tegendeel moet bewijzen….totaal de omgekeerde wereld.
OPLOSSING VOLGENS DHL:
Bedankt voor uw bericht.
Uit alle controles van het onderzoek die zijn uitgevoerd is gebleken dat dit pakket op het adres bezorgd zou zijn. Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is, aangezien u aangeeft dit pakket niet te hebben ontvangen.
Omdat uit alle controles is gebleken dat dit pakket bezorgd is, kunnen wij dit standpunt alleen herzien als u nieuwe informatie of bewijsmiddelen, bijvoorbeeld camerabeelden, heeft waaruit het tegendeel blijkt. Deze informatie kunt u of de verzender dan aanleveren in reactie op onze mail over het onderzoek of via de chat van onze klantenservice.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rogier
DHL eCommerce E-care
Op 6 januari 2024 is er een pakket voor mij afgegeven bij een DHL Servicepunt, daarna veder geen voortgang van het proces. Ik heb de verzender hierover aangesproken en die heeft contact gehad met DHL en die moesten een onderzoek starten dit zou 3 tot 5 wekdagen duren….maar helaas er was meer onderzoek nodig. Op 16 januari 2024 (dus 10 dagen later ineens ontvangen in het sorteercentrum, 17 januari verwerkt in sorteercentrum en de 18e januari aangekomen in jou regio en bezorger onderweg. Op 18 januari om 12.51 bezorgt ( echter er was niemand thuis en geen briefje in de bus dat het bezorgt is bij de buren…….Ook rondom het huis geen pakketje gevonden. Bovendien mag een bezorger het pakketje niet voor de deur leggen !!!!!!!
DHL gebeld en de verzender moest contact opnemen….en juist ja er moest weer een onderzoek worden ingesteld. Om een lang verhaal kort te maken, DHL zegt het pakket is bezorgd en het dossier is gesloten. Daarop aangegeven bij de verzender en ook zelf bij DHL dat dat pertinent niet waar is en ik de bezorger wil spreken,
Vandaag 8 februari zelf weer contact opgenomen met DHL en die zeggen doodleuk pakket is bezorgd. Ik ben er helemaal klaar mee.
Gewenste Oplossing:
Pakketje alsnog bezorgen en anders DHL in gebreke stellen en een vergoeding van € 120,00 en niet de prijs per kilo.
Gewenste Oplossing:
Pakketje alsnog bezorgen en anders DHL in gebreke stellen en een vergoeding van € 120,00 en niet de prijs per kilo.