Klacht: Deze DHL criminelen, melden klachten af als afgehandeld. TERWIJL ZE NOG NIETS VAN DE KLACHTEN HEBBEN OPGELOST

Ritah Aimee op 11 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Senna!!!! l
Ik wacht nog steeds op antwoorden van jou nav de niet ontvangen zending MDP5X4YXQ4P
Graag uw spoedige reactie en oplossing.

Gewenste Oplossing:

Men heeft jullie een pakket toevertrouwd, lever dan ook!!!
Voorts zijn WELGEMEENDE EXCUSES EN COMPENSATIE, zeer zeker op hun plek.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Beste Ritah Aimee, Bedankt voor uw bericht. Begrijp dat nog niet al uw vragen m.b.t. uw vorige bericht - met referentienummer 1137423 - zijn beantwoord. Vervelend dat u het pakket voor de deur hebt aangetroffen. Begrijpelijk dat u de verzendkosten ervoor terug wilt hebben nu het niet is verstuurd. U heeft alleen wel een nieuw verzendlabel nodig om het alsnog te kunnen gaan versturen. Uit uw vorige bericht maak ik op dat u een restitutieverzoek heeft ingediend voor het aangemaakte verzendlabel. Deze kan ik echter nog niet vinden aan de hand van de MDP-code. Op welke datum heeft u het restitutieformulier verstuurd en vanaf welk mailadres? Dan kan ik dit voor u nakijken of uw verzoek goed is aangekomen. Zie graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Marlou DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Ritah Aimee

10 maanden geleden - Hoi Marlou, Op 2 januari had ik dat restitutie formulier - DIE HOORT BIJ ZENDING MDP5X4YXQ4P - ingediend. Hier heb ik ook een schermfoto van gemaakt. Want sinds jullie een hele doos met boeken, hebben gestolen, aangaande MDPRD6PN3EZ Case: 23613433(is DHL in onze ogen t meest afschuwelijke bedrijf) restitutie is aangevraagd door mijn vriend, het e-mailadres is [email protected] en op datum 2 januari 2024. Voorts blijft het stil bij de backoffice, Onur en Elif waren bezig met Case: 23613433. Heb Elif voorzien van de foto van de marktplaats betaling en van mijn bank rek.nummer Maar de backoffice “helden”, reageren niet meer. In afwachting van uw reactie en oplossingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 januari 2024 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Ritah Aimee,

Hartelijk bedankt voor uw bericht met de vermelding van het casenummer 23613433.

Hierin is te vinden dat u de stripboeken heeft verstuurd met een Marktplaats label, dat wordt betaald door de ontvanger. In overeenkomst met Marktplaats zal dan de afhandeling van een claim worden uitgevoerd ten gunste van de ontvanger van het pakket. Mijn excuses dat dit niet met u is gedeeld.

Voor meer informatie, verwijs ik u in dit geval naar de bedoelde ontvanger van het door u verstuurde pakket.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL eCommerce E-Care

Ritah Aimee

Heeft op 11 januari 2024 om 13:42 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Laura, of wie dan ook van de DHL DOZEN DIEVEN BENDE. IK BEN DE ONTVANGER!!!!
hoelang duurt het eer de terugstorting eindelijk door jullie gedaan wordt?
Voorts zullen wij iedere DHL koerier die aan de deur komt, weigeren.

Alle klachten die gemeld zijn door Ritah Aimee