Klacht: Bezorging pakket

Miss Char op 26 februari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 januari een bestelling gedaan via marktplaats. Pakket via DHL

Afgegeven bij DHL ServicePoint door de verzender 29-1

Afgehaald bij DHL ServicePoint door de bezorger 29-1

Klaar voor versturen naar het sorteercentrum 29-1

Aangekomen in jouw regio 30-1 10:09 uur

Aangekomen in jouw regio 30-1 11:46 uur

Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren 30-1. 11:46 uur

Aangekomen in jouw regio 31-1

Gescand landelijke sorteercentrum 08-1

Aangekomen in jouw regio 09-1

Melding gemaakt met als antwoord verkeerd gesorteerd en gaat terug naar de afzender. Vandaag is het 26-2 en pakket ligt nog steeds op dezelfde plek.

Je zou denken dat aangekomen in jouw regio betekent dat het pakket in de buurt is bij navraag of wij het pakket konden halen moest het langs 3 andere kanalen.
Het pakket ligt in Roosendaal. Wij wonen zelf in Flevoland. We weten waar het pakket ligt aangeboden om het op te op te halen DHL weigert. Oplossing van DHL wacht tot 8 maart dan kun je een claim indienen. TE GEK VOOR WOORDEN!

Gewenste Oplossing:

Nee. We kunnen zien waar het pakket is. Het pakket ligt al stil sinds 9 februari. Melding maken heeft geen zin niemand gaat daadwerkelijk opzoek naar je pakket.

Zelf het pakket ophalen omdat de service van DHL te wensen overlaat is ook niet mogelijk.

De oplossing wacht tot 8 maart slaat nergens op. Pakket ligt stil en bedenkt niet over 3 dagen laat ik ineens gaan verplaatsen. Graag reactie en actie van DHL!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 februari 2024 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ik heb het even gecontroleerd in ons systeem en zie dat er al een onderzoek bezig is. Het pakket ligt niet bij een ServicePoint en het is aannemelijk retour gegaan. Ik moet u echt aanraden om dit af te wachten. Helaas is er geen andere oplossing mogelijk.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Dirk

Miss Char

Heeft op 27 februari 2024 om 09:55 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Lekker makkelijk. GEEN oplossing dit is de klacht herhalen in andere woorden. Dus Klacht.nl deze klacht is NIET opgelost.

Pakket ligt sinds 9 februari stil!! En DHL doet er wederom NIKS aan!

Alle klachten die gemeld zijn door Miss Char