Mijn Klacht:
Op 29 januari een bestelling gedaan via marktplaats. Pakket via DHL
Afgegeven bij DHL ServicePoint door de verzender 29-1
Afgehaald bij DHL ServicePoint door de bezorger 29-1
Klaar voor versturen naar het sorteercentrum 29-1
Aangekomen in jouw regio 30-1 10:09 uur
Aangekomen in jouw regio 30-1 11:46 uur
Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren 30-1. 11:46 uur
Aangekomen in jouw regio 31-1
Gescand landelijke sorteercentrum 08-1
Aangekomen in jouw regio 09-1
Melding gemaakt met als antwoord verkeerd gesorteerd en gaat terug naar de afzender. Vandaag is het 26-2 en pakket ligt nog steeds op dezelfde plek.
Je zou denken dat aangekomen in jouw regio betekent dat het pakket in de buurt is bij navraag of wij het pakket konden halen moest het langs 3 andere kanalen.
Het pakket ligt in Roosendaal. Wij wonen zelf in Flevoland. We weten waar het pakket ligt aangeboden om het op te op te halen DHL weigert. Oplossing van DHL wacht tot 8 maart dan kun je een claim indienen. TE GEK VOOR WOORDEN!
Gewenste Oplossing:
Nee. We kunnen zien waar het pakket is. Het pakket ligt al stil sinds 9 februari. Melding maken heeft geen zin niemand gaat daadwerkelijk opzoek naar je pakket.
Zelf het pakket ophalen omdat de service van DHL te wensen overlaat is ook niet mogelijk.
De oplossing wacht tot 8 maart slaat nergens op. Pakket ligt stil en bedenkt niet over 3 dagen laat ik ineens gaan verplaatsen. Graag reactie en actie van DHL!