Mijn Klacht:
Goedemorgen.
Ik had zaterdag een bestelling geplaats (13-01-2024) met bezorging op maandag (15-01-2024)
Ik had op 15-01-2024 avond om 18.59 e- mail van DHL dat mijn pakket is bezorg. Op die tijd was ik thuis, werd ook niet aangebeld en was ook geen pakket. Ik had de buren ook gevraagd en de pakket is daar ook niet geleverd. Ik probeerde contact opnemen met DHL maar hadden ze naar de afzender gestuurd.
ik had contact opgenomet met de afzender, onderzoek gestart.
Vandaag kreeg ik e-mail dat DHL geeft aan: er is bevestigd dat het pakket bij het opgegeven adres is geleverd.
Maar ik heb nog steeds niks gekregen.
ik hoop dat jullie kunnen mij helpen
Heel erg bedankt
Met vriendelijke groet
Monika Debity
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakket of geld terug krijgt

