Klacht: Bezorging

Janmol1 op 03 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tweede keer dat pakketje binnen een week retour afzender gaat en de ontvanger is de dupe. Deze keer is het pakketje wel bij de parcelpoint gearriveerd, maar vanwege ontbrekende barcode teruggestuurd. Pakket is nu spoorloos, kan 2 week duren voor het boven water is. Laatste keer dat ik via DHL verstuur of wil ontvangen. ENORM slechte service !!

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Gewenste oplossing is dat het pakketje met spoed getraceerd wordt en alsnog afgeleverd. Ontvanger wordt de dupe van deze handeling maar heeft geen invloed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

6 jaren geleden - Beste mevrouw Mol, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u door u verzonden pakket retour is gestuurd vanwege een ontbrekende barcode. Mijn excuses voor het ongemak. Graag kijk ik voor u na wat er precies met deze zending is gebeurd. Helaas lukt het mij niet om met de door u verstrekte gegevens deze zending in ons systeem te vinden. Wilt u daarom zo vriendelijk zijn het zendingsnummer door te geven? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb (nog) geen tracktrace ontvangen, maar gisteren de klantenservice van DHL gebeld en die konden aan de hand van mijn adres een code vinden. Helaas heb ik er niet om gevraagd. Mijn postcode is 9354TS, huisnummer 5. Haar antwoord overigens was dat ze mij nu niet kon helpen. Ik baal vooral gezien het feit dat het pakketje wel op het Parcelpoint was afgeleverd.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste mevrouw Mol, Het vreemde is dat ik met uw postcode en huisnummer geen pakket vind dat u heeft verzonden. U bent de verzender, toch? Heeft u heeft afgiftebewijs gekregen met daarop een track trace-nummer? Of bent u degene die het pakket moet ontvangen? Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Nee, ik ben de ontvanger

DHL

Heeft op 03 augustus 2018 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Mol,

Dat verandert de zaak.

Dan moet het gaan om zending van 3SDFC7412749066, afkomstig van mevrouw Bijl. Voor dit pakket is een label aangemaakt en daardoor zien wij een digitale vooraanmelding in ons systeem. Het pakket is echter nog niet daadwerkelijk naar ons servicepunt gebracht.

U kunt dus het beste even contact opnemen met de afzender. Mocht zij nu aangeven dat ze het pakket al wel heeft weggebracht, dan moet zijzelf even contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Janmol1

Heeft op 03 augustus 2018 om 13:44 geantwoord

Waar het mij om gaat is dat het pakket WEL op reis is geweest naar Leek, zij hebben het pakje in handen gehad. Maar vanwege een ontbrekende barcode (in mijn ogen een administratieve handeling) is het retour gedaan en heb ik nu niets.

Alle klachten die gemeld zijn door