Klacht: bezorger komt afspraken niet naar

chantalgubbels op 15 oktober 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 15 oktober 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Chantal Gubbels, Wat vervelend om te horen dat u het pakket niet heeft ontvangen, terwijl u wel thuis bent. Ik begrijp dat dit heel frustrerend is. Ik heb uw klacht direct intern gemeld. Een van mijn collega’s gaat verder...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 15 oktober 2014

Een klant heeft problemen ervaren met de bezorging van een pakket door DHL. Ondanks afspraken voor bezorging op 11, 13 en 14 oktober, werd het pakket niet afgeleverd en ontving de klant geen notificatie op 13 oktober. Op 14 oktober was de klant thuis, maar volgens de track en trace was er niemand aanwezig.

Mijn Klacht:

11 oktober zou een pakket worden bezorgd maar helaas waren we op dat tijdstip niet thuis , hebben we netjes een brief ontvangen dat ze volgende werkdag weer zouden komen.
13 oktober zijn ze weer geweest maar waren niet thuis , geen brief gevonden in de brievenbus.
14 oktober ( vandaag ) tussen 18 – 21 zou het pakketje worden afgegeven .
waren gewoon thuis maar volgens de track en trace staat dat wij gewoon niet thuis waren !!!

Gewenste Oplossing:

dat het personeel gewoon eerlijk moet zijn , dat ze gewoon niet aan de deur zijn geweest !
zo vlug mogelijk het pakket nog ontvangen !

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 oktober 2014 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chantal Gubbels,

Wat vervelend om te horen dat u het pakket niet heeft ontvangen, terwijl u wel thuis bent. Ik begrijp dat dit heel frustrerend is. Ik heb uw klacht direct intern gemeld. Een van mijn collega’s gaat verder uitzoeken wat er is gebeurd en dit met de bezorger(s) bespreken.

Vanavond zullen we tussen 18:00u-21:00u een nieuwe afleverpoging doen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM