Mijn Klacht:
11 oktober zou een pakket worden bezorgd maar helaas waren we op dat tijdstip niet thuis , hebben we netjes een brief ontvangen dat ze volgende werkdag weer zouden komen.
13 oktober zijn ze weer geweest maar waren niet thuis , geen brief gevonden in de brievenbus.
14 oktober ( vandaag ) tussen 18 – 21 zou het pakketje worden afgegeven .
waren gewoon thuis maar volgens de track en trace staat dat wij gewoon niet thuis waren !!!
Gewenste Oplossing:
dat het personeel gewoon eerlijk moet zijn , dat ze gewoon niet aan de deur zijn geweest !
zo vlug mogelijk het pakket nog ontvangen !

