Klacht: Bezorger dhl

Helpdebozeklant op 11 maart 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de regio 3193 komt altijd dezelfde bezorger die altijd minimaal 1 tot 1.5 uur te laat komt. En dat hij echt aangesproken moet worden op zijn zeer onfatsoenlijke arrogante houding. Hij loopt met een chagrijnige kop naar de bel , hallo zeggen daar heeft hij nog nooit van gehoord! Dit figuur moet echt waarde en normen bijgebracht worden! Wat een hork, niet normaal. Oja bellen is zijn belangrijkste bezigheid! Ongelooflijk!

Gewenste Oplossing:

Soms komt er een andere bezorger, helemaal super! Netjes beleefd.
Ik wil eigenlijk diegene waar het overgaat helemaal niet meer aan mijn deur hebben! Pakjes komen ook altijd beschadigd aan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat dit vaker misgaat. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. En heeft u hier misschien meerdere vorige zendingsnummers van? Met vriendelijke groet, Jim DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Helpdebozeklant

8 maanden geleden - Goedemorgen, echt hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik waardeer dit echt. Ik ben verder echt heel tevreden over jullie, echt alleen de bezorger, wat een vreselijke man is dat, die is echt niet goed voor jullie naam hoor! Die wil ik niet meer aan mijn deur hebben. 3SZR0008347688 JVGL06287098001616731252 U mag ook in mijn dhl kijken hoor! Want er staan veel leveringen in. Alvast bedankt Miranda Staal

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 maart 2024 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Miranda Staal,

Dank voor uw bericht.

Er is een klacht voor u ingediend bij de desbetreffende CityHub. De koerier zal hierop aangesproken worden.De klacht is geregistreerd onder case nummer 25247306. Ik ga er vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het graag als u tegen problemen blijft aanlopen.

Mijn excuses dat de leveringen zo zijn verlopen.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Helpdebozeklant