Klacht: Bellen niet eens meer aan

weerdo op 16 februari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De chauffeur van DHL rijd wel door de wijk, (waarschijnlijk om aan te tonen dat hij er wel is geweest)
echter neemt hij niet de moeite om uit te stappen en aan te bellen.
Op de app krijg ik dat hij onderweg is, echter daarna een app met dat hij ons gemist heeft.
Bel ook nog even gecontroleerd maar werkt prima.
Dat bellen naar DHL, maar dan kun je beter een willekeurig buitenlands nummer bellen. Zelfde zinloze gesprek.
Je betaald toch voor bezorging niet om het dan alsnog ergen op te moeten halen.

Gewenste Oplossing:

Dat DHL zijn chauffeurs gewoon weer normaal laten bezorgen, en de tijd nemen/ krijgen om normale service te verlenen, je betaald toch voor bezorging niet om het dan alsnog ergen op te moeten halen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedemorgen, Bedank voor uw bericht. U geeft aan dat er niet is aangebeld en u de bezorger wel door de wijk zag rijden. Wat vervelend dat er geen poging is gedaan het bij u te bezorgen en u langer op uw pakket moet wachten. Wat is het zendingsnummer van het pakket waar het om gaat? Wanneer het vaker is voorgekomen dat er niet is aangebeld, dan ontvang ik graag nog zendingsnummers van pakketten waarbij hetzelfde is voorgevallen. Zendingsnummers beginnen doorgaans met 3S, CY, JVGL, JUN of JJD of eindigen op DE. U kunt dit vinden in onze app en mailcommunicatie, of eventueel opvragen bij de afzender(s). Zie graag uw reactie tegemoet, alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Marlou DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht weerdo

9 maanden geleden - Het Zendingsnummer was 3SPSL0003865330

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 februari 2024 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de Cityhub waarvoor de bezorger in uw buurt rijdt. Deze melding wordt intern verder opgepakt.

Hoop dat dit ervoor zorgt dat het niet opnieuw gebeurt en er voortaan netjes wordt aangebeld.

Mocht er toch wat zijn, laat het ons dan gelijk even weten alstublieft. Het snelst gaat dat via onze livechat of telefonisch: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door weerdo