Klacht: 2 Pakketten verstuurd en kwijt

Cssss op 03 juli 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb maandag 2 pakketten verstuurd met DHL en zijn opgehaald door de chauffeur staat er bij de track en trace codes en dat was het mijn 2 pakketten zijn daarna verdwenen hoe zal dit nou kunnen?. En na 3 werkdagen nog steeds geen enkele update het pakket lijkt zo maar kwijt te zijn? De pakketten hebben een grote waarde dit is echt schandalig DHL

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakketten worden geleverd bij mijn kopers.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Vreemd dat jouw twee pakketten zijn afgehaald door de chauffeur en daarna niet meer zijn gescand. Mijn excuses. Om met jou mee te kijken, ontvang ik graag beide track en trace nummers. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Freek DHL eCommerce Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Cssss

1 week geleden - Beste Freek. De track en trace codes zijn : JVGL106871000764694716 JVGL106871000522797104 Beide zijn opgehaald op maandag rond 11 uur door de chauffeur zelfde tijdstip 2 pakketten die ik naar België heb verzonden en het gaat om een totale waarde van 800€. Na dat de chauffeur ze maandag heeft opgehaald is er tot nu toe geen enkele update geweest van de pakketten. Met vriendelijke groet Met vriendelijke groet

DHL

Heeft op 03 juli 2025 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Cssss

1 week geleden - Dat weet ik uit ervaring omdat ik vaker pakketjes naar België stuur. Het moet eerst zijn gesorteerd voordat het word overgedragen aan BPOST mijn 2 pakketten hebben na 3 dagen niet eens een sorteercentrum bereikt sterker nog de waardevolle paketten zijn niet eens onderweg naar een sorteercentrum geweest. Ze zijn alleen afgehaald door de chauffeur op maandag om 11 uur. En nu bijna 4 werkdagen later is er nog steeds geen update en lijken mijn pakketten zo maar kwijt te zijn. Gelieve contact op te nemen met de desbetreffende chauffeur wat hij met mijn 2 pakketten heeft gedaan! Met vriendelijke groet.

Cssss

Heeft op 04 juli 2025 om 13:13 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Overigens is dit helemaal geen oplossing. Dat bij deze klacht opgelost staat is voor mij een raadsel. Na ruim 5 werkdagen nog steeds geen update bij mijn 2 verzonden pakketten ter waarde van 800€ het laatst in handen geweest van de desbetreffende chauffeur maandag rond 11 uur. Het is een grote schande DHL dat jullie zo met mijn 2 pakketten omgaan die nu opeens kwijt zijn en helemaal nergens te traceren zijn. Schaam jullie diep en dit is de laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van DHL mijn kopers hebben nu de 2 pakketten niet en mijn waardevolle spullen zijn verloren dankzij jullie. Een dikke vette 1 als cijfer en ik zal verdere stappen gaan ondernemen tegen DHL voor dit onrecht voor mij zelf en mijn kopers.

Reactie van de melder van de klacht Cssss

1 week geleden - De Pakketten zijn zojuist verwerkt en gesorteerd in het sorteercentrum. Het heeft veel te lang geduurd, maar nu is het eindelijk opgelost. Ik ben blij dat de pakketten niet kwijt zijn!

Alle klachten die gemeld zijn door Cssss