Klacht: DHL zet klacht op opgelost maar ik heb nog steeds geen credit ontvangen voor de kosten!

op 05 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zie bovenstaande klacht, dhl zet deze klacht op opgelost maar de door ons gemaakte kosten voor hun fout zijn nog steeds niet gecrediteerd! Dus wat ons betreft is deze klacht nog zeker niet opgelost!! De klacht is pas opgelost als hun een credit maken voor de kosten!!

Credit van dhl voor de kosten!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht brentdevos

5 jaren geleden - Zo gaat DHL nu met haar klanten om! Zij maken een fout en lossen niks op!! Word van het kastje naar de muur gestuurd en niemand die je daar verder kan helpen!! Misschien een idee voor DHL neem eens iemand aan die ouder is als 16 en iemand die voor zijn eigen na kan denken in plaats van al die achterlijke die er nu werken!!!

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 juli 2012 om 13:03 geantwoord

beste klant,

Helaas kunnen wij niks meer voor u doen. Wij hebben u al in contact gebracht met onze financiële afdeling.

Met vriendelijke groeten,

DHL Express Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door brentdevos