Mijn Klacht:
DHL zegt geweest te zijn maar er is niet aangebeld. Om 20.32 uur was ik gewoon thuis en zat praktisch naast de intercom te wachten. Molenkrite 220, 8608WK Sneek.
Gewenste Oplossing:
Dat het als nog wordt geleverd i.p.v naar service point maar niet. Want misschien wordt het weer niet geleverd. Personeel wordt aangesproken en dat het niet weer gebeurd.

