Klacht: Zodra geld binnen is verdwijnt de goede service

op 09 augustus 2019 over DFS Banken in de categorie Meubelwinkels

Zodra het geld binnen is, verdwijnt de vrolijke glimlach en de goede service.

Bank en fauteuil van ruim €3000, besteld bij DFS, werden 3 weken geleden geleverd. Hierbij miste één poot. Ze zouden deze bestellen en binnen twee weken komen monteren óf we konden ervoor kiezen om de poot te laten opsturen en zelf te monteren, dan zouden er maar enkele dagen overheen gaan. Balen, maar goed. Na een week voor de zekerheid contact opgenomen met de vestiging om zeker te weten dat de poot besteld is. Daar gaven ze aan dat de levertijd 2-3 weken was. Direct gevraagd om een tijdelijke vervangende stoelpoot zodat we de fauteuil wel in gebruik kunnen nemen. Dit was niet mogelijk en er werd ook geen oplossing of compensatie voor het ongemak geboden. Duidelijk aangegeven dat we dit zeer teleurstellend vinden. Inmiddels zijn we dus 3 weken verder en hebben we nog steeds geen poot. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice en de stoelpoot was pas net besteld en het zal nu nog 2-3 weken duren voor de poot binnen is. We zitten dan dus 5-6 weken met een fauteuil die op zijn kant in de woonkamer staat omdat deze niet gebruikt kan worden en DFS niet wil meedenken over een oplossing. Echt waar-de-loos.

Direct een tijdelijke stoelpoot ontvangen (bijvoorbeeld van showroom model)
Zodra de bestelde stoelpoot binnen is, deze omruilen.

Zo moeilijk is dat toch niet?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DFS Banken

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DFS Banken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ja.Tege