Klacht: Kapotte bank geleverd

op 05 maart 2019 over DFS Banken in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb drie maanden geleden een kapotte bank geleverd gekregen. DFS beloofde dat binnen 8 weken een nieuw onderstel geleverd zou worden. Tot heden hebben wij niets van het bedrijf gehoord. Contact met e krijgen is ook niet mogelijk. Ik heb diverse mails, telefoontjes etc. gepleegd, geen enkele reactie.

Gewenste Oplossing:

Meteen het onderstel vervangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DFS Banken

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DFS Banken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Plugers