Klacht: Deurwaarder geeft foutieve info en werkt niet mee

op 30 juni 2012 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

Door geen inkomen heb ik een tijd lang geen premies kunnen betalen van mijn Menzis ziektekosten verzekering. Krijg ik een deurwaarder aan de deur en hij geeft aan dat ik een betalingsafspraak kan maken. Ik heb meteen gebeld geeft de medewerker aan dat het niet kan en eerst de vonnis afwachten. (dus meer kosten voor mij en extra omzet voor GGN en foutief of door de deurwaarder of medewerker geinformeerd) Na de betekening heb ik een paar weken later gebeld voor een betalingsafspraak. Dat kon alleen maar als ik voor 2 juli een bedrag van 350 euro betaal omdat ik laat belde?? Vandaag weer netjes gebeld en aangegeven dat ik (via mijn vriend) volgende week wil betalen maar hij moet wachten op het geld van zijn belastingteruggave die volgende week binnenkomt. Daar nam GGN geen genoegen mee moet voor 2 juli anders beslaglegging. Heb uitgelegd dat woning van mijn moeder is en niets te halen valt en beter is om hier uit te komen. ze bleven bij hun standpunt. Dit is dus echt een schande. GGN wil alleen omzet draaien en met steeds kosten opvoeren hun dure directie overhead betalen.Ook Menzis is hier verantwoordelijk over. Ik wil betalen maar ik heb geen inkomen en ik krijg geen speling en alleen extra kosten.

betalingsregeling in goed overleg en niet eenzijdig

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

5 jaren geleden - este Daytona1 Ik begrijp dat het even een tijd moeilijk is geweest om te betalen. Ook lees ik dat er inmiddels een deurwaardersoverdracht is geweest. Je vraagt naar een betaalafspraak naar draagkracht. Graag kijk ik voor je na wat de achterstand is en of er een betaalregeling mogelijk is. Als je dit ook wilt, e-mail dan je naam, verzekerdennummer en telefoonnr aan webcare@menzis.nl. Geef ook aan dat je de klacht gemeld hebt op klacht.nl o.v.v.Menzis Zorg en GGN Amsterdam Vriendelijke groeten, Leontine Seuren Menzis team Webcare Antwoorden

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Menzis Zorgverzekeringen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Menzis Zorgverzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Menzis Zorgverzekeringen

Heeft op 02 juli 2012 om 14:32 geantwoord

Beste Daytona1,

We hebben telefonisch contact met elkaar gehad en afgesproken dat je in de toekomst eerder met Menzis contact opneemt om een regeling te treffen of een uitstel te vragen. Ik heb begrepen dat je het voor nu zelf hebt opgelost met GGN. Verder wil ik je oprecht sterkte wensen en veel succes met de eigen onderneming voor nu en in de toekomst.

Met vriendelijke groeten, Leontine Seuren, Menzis, team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Daytona1